Ar reikia Norvegijoje registruotam N1 kategorijos automobiliui Fiat Skudo pirkti vinjetę, važinėjant Lietuvoje?

Jei minėta transporto priemonė važiuos magistraliniais keliais Lietuvoje, tuomet taip, reikia. Šis mokestis taikomas tiek Lietuvos Respublikoje, tiek užsienio šalyse, iš jų ir Europos Sąjungos valstybėse narėse, įregistruotoms transporto priemonėms.

Kada numatomas kelio Nr. 2222 asfaltavimas?

Neasfaltuotame kelio Nr. 2222 Vėžaičiai–Mikoliškiai–Kartena ruože nuo 7,06 iki 24,16 km vidutinis metinis paros eismo intensyvumas yra 122 auto/parą. Asfaltuoti neplanuojama.

Kada planuojamas asfaltuoti kelio Nr. 5310 ruožas nuo Užpalių iki Ilčiukų ir kelio Nr. 4901 ruožas nuo Alaušų iki Vasaknų?

Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas kelyje Nr. 4901 Utena–Sudeikiai–Alaušas–Dusetos yra 81 auto/parą, o kelyje Nr. 5310 Dusetos–Užpaliai–Vyžuonos – nuo 132 iki 144 auto/parą, todėl asfaltavimo klausimas minėtuose keliuose gali būti svarstomas tik padidėjus eismo intensyvumui.

Internetiniame tinklapyje eismoinfo.lt pateikiama informacija, kad 2014 metais magistraliniame kelyje nuo Klaipėdos iki Palangos yra planuojami ir vykdomi projektavimo darbai. Norėjau sužinoti, kas ir kokius projektavimo darbus vykdo šiame kelio ruože?

Jūsų minima informacija interneto svetainėje eismoinfo.lt reiškia, kad yra paskelbtas konkursas projektui parengti.

Kas prižiūri magistralinio kelio nuo Klaipėdos iki Palangos ruožą?

Jeigu klausiate apie magistralinį kelią A13 Klaipėda-Liepoja, šį kelią prižiūri valstybės įmonė „Klaipėdos regiono keliai“.

 2008 02 29 PICT2707_TVORA

Kada numatoma asfaltuoti kelia Upninkai-Liukonys ir kelia Upninkai-Keizonys?

Esant finansinių galimybių, ateityje planuojama asfaltuoti rajoninės reikšmės kelio Nr. 4306 Musninkai-Liukonėliai ruožą nuo 17,72 iki 22,38 km. Rajoninės reikšmės kelio Nr. 1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys asfaltavimo klausimas gali būti nagrinėjimas tik padidėjus vidutiniam metiniam paros eismo intensyvumui, šiuo metu yra 96 auto/parą.

Ar gali laikyti tėvai ant kelių mažametį, kuris prisegtas tuo pačiu saugos diržu?

Kelių eismo taisyklių XXVI skyriuje yra nurodyta, kad žemesni kaip 135 cm ūgio vaikai vežami TIK SPECIALIOSE JŲ ŪGIUI IR SVORIUI PRITAIKYTOSE ATITINKAMOS GRUPĖS SĖDYNĖSE. Kelių eismo taisyklėse nenurodyta išimčių, kurios leistų vaikus automobilyje vežti kitokiu būdu.

Papildomai informuojame, kad Jūsų paminėtas mažamečio vaiko vežimo būdas yra ypač pavojingas ir neturėtų būti naudojamas dėl jūsų pačių ir vaiko saugumo: atsitikus ekstremaliai situacijai (pavyzdžiui atsitrenkimo į kliūtį atveju) suaugęs žmogus su didesne inercija veiks mažamečio vaiko kūną, taigi vaiką ant kelių laikantis asmuo daug didesne jėga prispaus vaiką ir jis patirs daug rimtesnius sužalojimus.

 

Pastebėjome, kad tiltas per upę Mūša jungiantis kelią Pasvalys- Žeimelis bei esantis šalia Pasvalio miesto ribos yra nepažymėtas kelio ženklu nusakančio tilto pravažiavimo aukštį. Planuojame šituo keliu važiuoti su negabaritine žemės ūkio techniką viršijančia 4 metrų aukštį. Parašau atsakyti, kokia šito tilto vertikali prošvaistė?

Šiuo tiltu gali važiuoti transporto priemonės (su kroviniu ar be), kurių gabarito aukštis iki 5 m (imtinai).

 

Noriu įregistruoti įvažiavimą/išvažiavimą iš sklypo į servitutinį kelią. Į ką reikia kreiptis pirmiausia ir kokie dokumentai reikalingi?

Jeigu dar nėra gautos prisijungimo sąlygos nuovažai įrengti, pirmiausia reikia kreiptis į pagrindinio kelio savininką (valdytoją) dėl prisijungimo sąlygų. Tokį prašymą turėtų pateikti pats žemės, kurio sklype yra nustatytas kelio servitutas, savininkas arba bent  to žemės sklypo, kurio naudai nustatytas kelio servitutas, savininkas (arba abu kartu). Jei servitutas nustatytas bendrai, o ne konkretiems žemės sklypams, gali kilti ginčų su žemės savininku dėl nuovažos į jo žemės sklypą įrengimo.